dinsdag 30 april 2013

Dip Dye

Hi,

Vandaag heb ik weer een nieuwe post voor jullie.
Drie dagen geleden heeft mijn moeder dip dye voor me gekocht,
en ik wilde het meteen uitproberen, dus nadat ik mijn haren had gewassen,
ben ik begonnen met het dip dyen van mijn haar.

De dip dye die ik heb gebruikt:



Hair Chalk.
Dit kende ik niet, maar volgens mij was het niet bedoeld om lang te blijven zitten,
en dat deed het ook niet.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik mijn haar moest dip dyen maar ik heb al wat vaker tutorials gezien dus ik hoop dat ik het goed heb gedaan.
Eigenlijk moest je telkens weer een plukje van je haar in de Hair Chalk rollen,
maar dat werkte niet, dus uiteindelijk heb ik gewoon een schone tandenborstel gebruikt
om de Hair Chalk in mijn haar te werken, en dat werkte prima.
Nadat ik het in mijn haar had gedaan en alle plukjes in stukjes aluminiumfolie had gepakt,
heb ik het ongeveer een uur laten intrekken, daarna heb ik mijn haar (nog in de aluminiumfolie)
geföhnt. En toen was het wel klaar.

En dit was het uiteindelijke resultaat:





Uiteindelijk bleek het flut spul te zijn en het gaf echt aan alles af: Mijn hele nek, handen en bovenkant van mijn shirt waren roze en het ging er al na een paar uur uit.
Ik heb toch wel even genoten van mijn dip dye en heb wat foto's kunnen maken.
Misschien ga ik binnenkort nog echt goede dip dye halen..

En dit was mijn post alweer.
En als je ooit je haar wil dip dyen koop dan geen hair chalk.

See you later alligator,
Floor

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...